zaterdag 18 juni 2011

Nu toch maar een weblog

Onze Stepway is inmiddels al een jaar oud.
Nog voor de auto was afgeleverd had ik grootse plannen om de auto wat meer een eigen tintje te geven.

Omdat ik 17 jaar ervaring heb met interieuren in recreatievoertuigen en momenteel werk bij een bedrijf dat bedrijfswagen inricht en modificeert, leek het me leuk om de Dacia Sandero Stepway, behoorlijk uit elkaar te halen.

Nu ben ik een erg grote zeurpiet voor wat betreft het uiterlijk en zeker als het gaat om achteraf ingebouwde accessoires.

Zo zal er in mijn auto nooit een losse carkit gevonden worden, opbouw daglicht lampen, losse schermpjes etc etc.

Nee, mijn auto, hoe duur of goedkoop ook, zal alles weggewerkt en ingebouwd krijgen.

Omdat ik mijn bevindingen en opmerkingen regelmatig deel op een aantal Dacia fora, raak ikzelf in iedergeval het overzicht kwijt en daarom schijf ik deze Blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten